Customer service Blog Post Photo

Toegewijd aan het opbouwen van solide customer service voor Optiply

okt 20, 2022

Wil je weten over welke kwaliteiten een klantenservice specialist moet beschikken? Leer van onze klantenservicespecialist Hessel Hartog welke kwaliteiten je…
Wil je weten over welke kwaliteiten een klantenservice specialist moet beschikken? Leer van onze klantenservicespecialist Hessel Hartog welke kwaliteiten je nodig hebt en hoe hij de klantenservice van Optiply opbouwt.

Hoe ben je bij Optiply terecht gekomen?

“Ik wilde niet slechts een nummer zijn binnen een bedrijf, maar gewaardeerd worden als mens. Daarom ging ik op zoek naar een andere baan. Ik kwam met Optiply in contact via Patrícia Demétrio. Zij is verantwoordelijk voor talentacquisitie bij Optiply en benaderde mij via LinkedIn voor de rol van customer service specialist. Ik werkte vroeger in de financiële wereld en daarom was mijn start bij Optiply ook een kennismaking met interessante onderwerpen als AI en supply chain management.”

“Mijn doel was om een nieuwe baan te vinden binnen een bedrijf waar ik uitgedaagd zou worden en me persoonlijk kon ontwikkelen.”

Hessel Hartog

Customer Service Specialist, Optiply

Waarom heb je voor Optiply gekozen?

“Mijn doel was om een nieuwe baan te vinden binnen een bedrijf waar ik uitgedaagd zou worden en me persoonlijk kon ontwikkelen. Omdat Optiply een start-up is, moeten er veel dingen nieuw opgezet worden. Ik kan mezelf bewijzen met de uitdagingen en daarom is Optiply een ideale werkgever voor mij.”

“Toen ik bij het team aansloot ontmoette ik aardige en ruimdenkende mensen. Mijn collega’s gaven mij het vertrouwen om de verantwoordelijkheid op me te nemen om de klantenservice op te zetten.”

Wat zijn de kwaliteiten die je nodig hebt als customer service medewerker bij Optiply?

“Uit mijn ervaring weet ik dat een klantenservice specialist kalm en beheerst moet zijn, mensen de juiste informatie moet geven, actief moet kunnen luisteren en empathisch moet zijn. Een van de prioriteiten van mij en mijn team is het bevorderen van deze vaardigheden. We bespreken regelmatig de ervaringen en lessen die we hebben opgedaan in onze loopbaan. Het is door deze kwaliteiten en ervaringen dat ik denk dat we in staat zijn om voor Optiply een solide customer service op te bouwen.”

Optiply-dashboard-laptop-2

Ben je er klaar voor om bij Optiply aan de slag te gaan?

Als een van de eerste stappen in ons wervingsproces, zullen we je vragen om een paar korte leuke games te spelen. Deze games bieden je de mogelijkheid om je vaardigheden, talenten en persoonlijkheid te laten zien. Het duurt ongeveer 20 minuten en je kunt ze op je computer of telefoon doen.

Recente artikelen

De mentor achter een sterk team

De mentor achter een sterk team

Ken je iemand in je team die van nature stil, opmerkzaam en verlegen is, maar vastberaden in arbeidsethos? Maak kennis met Daniel Ramos, die vijf jaar geleden...