"Uitstekende tool, Uitstekende service!"

Optiply geeft je goed en duidelijk inzicht in jouw verkopen en voorraad, zodat je de voorraad beter kan optimaliseren. Wat echter het allerbeste is aan Optiply, is de uitstekende service. Elke vraag wordt snel aangepakt en er volgt steeds een snelle oplossing of antwoord. Zelfs buiten de kantooruren!

- Thomas De Vriendt (Iedereen Loopt)

"Geen omkijk meer naar de inkoop."

In het begin van Partywinkel.nl, was het inkopen nog snel en makkelijk zelf te doen. Met inmiddels meer dan 100.000 producten op voorraad, is dit een heel ander verhaal geworden. Hierbij helpt Optiply ons nu, zodat wij hier geen omkijken meer naar hebben en zelf geen inkoopberekeningen meer hoeven te maken. Hierbij zijn wij erg te spreken over onze samenwerking!

- Casper Ehrencron (Partywinkel)

"Optimale voorraad, zelfs uit Azië"

Optiply bespaart ons heel veel tijd tijdens het inkopen. Wij importeren veel uit Azië dus dan is het belangrijk dat je snel kunt schakelen. Doordat Optiply continue alles doorrekent merken we gewoon dat onze voorraad steeds optimaler wordt.

- Yin (Littlewonderland.nl)

"Altijd alles op voorraad"

Sinds we Optiply gebruiken is onze inkoop echt veel professioneler geworden. Geen gepuzzel meer. Een duidelijk systeem waardoor we nu altijd alles op voorraad hebben en nooit meer misgrijpen.

- Willem Bontrump (Visdeal.nl)

"Gebruiksvriendelijke tool die goed helpt met analyzeren."

Optiply helpt ons met het inkopen, voorspellen en analyseren van onze producten. Wij besparen veel tijd sinds wij Optiply gebruiken. Vragen en verzoeken worden snel opgepakt en er wordt goed gecommuniceerd. Er komen steeds nieuwe verbeteringen bij wat de applicatie telkens waardevoller voor ons maakt. Er is een persoonlijke relatie vanuit de heren en dames van Optiply waar wij erg onder de indruk van zijn. Een aanrader voor andere retailers!

- Fatih (GSMwise)

"Optiply zorgt voor rust in mijn hoofd"

Ons huidig systeem heeft ook een inkoopmodule, maar lang niet zo uitgebreid als Optiply. Vroeger deed ik alles op gevoel, maar hoe meer producten hoe lastiger het werd. Optiply heeft gezorgd voor meer inzicht, een professionelere inkoop en rust in mijn hoofd.

- Nicole (Deens.nl)

"Minder nee verkopen"

Het aantal producten in onze winkel is de laatste jaren steeds verder gegroeid. Daarmee werd de juiste voorraad voorspellen en inkopen iets wat meer tijd kostte en steeds lastiger werd. Optiply geeft hier een goed inzicht in en zorgt ervoor dat we met een druk op de knop bij kunnen bestellen. Dat scheelt ons veel tijd en we hoeven minder vaak nee te verkopen.

- Dirk Schrama (Dutch Mud Men)

"Inzicht in mijn voorraad en een duidelijke forecast"

Een handige app die ervoor zorgt dat je inzicht krijgt in je voorraad en een duidelijke forecast geeft. Instellen is eenvoudig en de hulp van de klantenservice is altijd goed.

- Ruud Kleine (Mr. Dental Supplies)

"Veel efficiënter inkopen"

Optiply is erg gebruiksvriendelijk en is een handige tool die aan onze groei bijdraagt. Daarnaast maakt Optiply het inkopen veel efficiënter omdat ik alleen nog maar door de uitzonderlijke inkoopregels heen hoef te lopen.

- Isabelle (Zonnebrillen.com)

"Voorraad posities en optimalisatie is goud. Wij willen niets anders meer!"

Werkelijk een super systeem. Rendement verbeteringen direct merkbaar. Voorraad posities en optimalisatie is goud! Een aanrader voor iedere webshop. Tevens het opboeken naar Lightspeed volledig geautomatiseerd. Wij willen niet anders meer!

- Pim Berghuizen (Hockeyspullen)

"Zo geintegreerd en geen implementatie kosten"

Het grote voordeel van Optiply is dat het zo geintegreerd is met je magazijnsoftware en je het binnen een dag werkend hebt. Daarna ga je natuurlijk alles steeds beter instellen. Zo hebben wij de beslissing welke producten we op voorraad leggen met Optiply volledig geautomatiseerd. Van introductie tot uitfasering.

- Ruud van Basten (Hair and Beauty online)

"Meer verkopen met minder voorraad"

We weten nu van alle 3000 unieke producten precies hoeveel we moeten inkopen. Dat advies krijgen we volledig automatisch. Daarmee hebben we in 3 maanden tijd rond de €10.000,- bespaard. Het komt er letterlijk op neer dat we meer verkopen met minder voorraad. En dat is precies wat je wilt als webshop-eigenaar.

- Alex Kaptein (Bralex)

"Ik heb nu één inkoper in plaats van vier"

Heel eerlijk, als ik Optiply niet had gehad had ik hier nu een team van 3 of 4 inkopers rond lopen. Nu heb ik pas sinds begin dit jaar één inkoop medewerker in dienst, die op termijn geheel zelfstandig moet gaan functioneren. Zo kan ik weer bezig zijn met ondernemen om Boozyshop nog harder te laten groeien.

- Koen Ducarmon (Boozyshop)